donderdag 24 maart 2011

Broadway nails

Hey,
Vandaag de review over de gellnagels van Broadway, het homekitje. Ik vertelde jullie al over de fail van de acrylnagels dus vandaar dat ik ook eens de gellnagels wou proberen, misschien lukte dit wel.

Dit is het kitje in zijn verpakking.

Wat er allemaal in zit is het volgende:
- gel
- activator
- cleaner
- tips
- bokkenpootje
- nagelvijl
- en de handleiding

Zoals je merkt zit er geen lijm bij voor de tips, dit is omdat je er de gel voor hoeft te gebruiken. Hier kreeg ik dus al de kriebels, ik dacht "Dit gaat zooooo niet werken". Ik probeerde het en .... FAIL FAIL FAIL. De gell zet hem niet goed waardoor je bobbeltjes krijgt en ook komen er bij botsen zo van die barstjes in. In tegenstelling van de acryl blijft deze wel plakken en moet je hem met een nagelvijl eraf vijlen.

Zo dit was weer eens een miskoop dus, ik raad je niet aan het te kopen ookal is het maar een 15-tal euro's.
Tot de volgende!