dinsdag 12 april 2011

Day 05 – Your definition of love

Hallo,
Vandaag challenge day 5 met mijn definitie van liefde. Hiervoor heb ik iets zeer handigs namelijk mijn scheurkalender van "Liefde is ...". Ik hou namelijk briefjes bij die erg van toepassing zijn op mijn relatie met mijn vriend. Ziehier een paar "Liefde is"-en die reeds aan bod kwamen op mijn scheurkalender.

Liefde is ... haar huis opknappen in je vakantie.
Liefde is ... wanneer zijn korte afwezigheid een eeuwigheid lijkt te duren.
Liefde is ... dierbare momenten samen.
Liefde is ... een dag om door een ringetje te halen.
Liefde is ... een zucht van tevredenheid.
Liefde is ... een speciaal plekje.
Liefde is ... de dag dat je zijn vrouw wordt.
Liefde is ... dezelfde persoon, dezelfde tijd, dezelfde plaats.

Na 9 maand samen te zijn met mijn vriend heb ik nog steeds momenten waarbij ik vlinders in mijn buik voel fladeren. Ik ben echt supergelukkig in mijn relatie en hoop dat dit nooit eindigd. Tot morgen voor een nieuwe challenge!