zondag 24 april 2011

Day 12 – What’s in your bag

Hey meisjes,
Vandaag een zeer toffe challenge of the day namelijk what's in your bag! Superleuk vind ik deze dus hier gaan we.

Ik kan jullie alvast vertellen dat ik geen handtas heb die ik gebruik om naar school te gaan of te gaan shoppen, ik gebruik continu mijn large schoolbag. Dit is hem!

Als 2 vaste zaken zitten er 2 portefeuilles in. Eentje met mijn abbonementen en Mp3 en dan nog mijn gewone portefeuille met geld, bankkaart, voorlopig rijbewijs etc.

En dan nu het leuke van de zaak. Welke dingen zaten er nog meer in mijn handtas? Om te beginnen een deodorant en de handcrème. Daarnaast was mijn agenda ook aanwezig en een cursusblok. Mijn tijgerpennezakje was ook van de partij met daarin mijn schrijfgerij. Aangezien we vandaag een schooldag waren zat mijn cursus van Methoden van Onderzoek ook in mijn tas. Mijn gsm bevindt zich niet in mijn handtas aangezien ik deze in mijn broekzak steek. Dit was het zoals, voor de rest zaten er nog koekpapiertjes in en kruimeltjes, oeps. :)

Tot morgen met een nieuw artikeltje!