donderdag 21 april 2011

L'Oréal Paris Perfect Clean

Hey girls,
Vandaag een review over het nieuwe schatje van L'Oréal Paris namelijk de Perfect Clean collectie met de Clean Pods. Hoogst waarschijnlijk zagen jullie heb al verschijnen in mijn shoplogartikeltje en verlangden jullie al naar deze review. Ook zal je wel al op enkele beautyblogs een artikel erover gelezen hebben. Wel, vandaag geef ik jullie mijn mening over het blauwe exemplaar welke geschikt is voor de normale/gemengde huid. Ik gebruik het product nu toch al een redelijk lange tijd en ik heb het genoeg getest om de resultaten ervan met jullie te bespreken.

Uitzicht
Qua uitzicht vindt ik deze producten echt supermooi en aantrekkelijk. De ronde vorm is echt supercute en handig in gebruik, lekker ergonomisch. Graag zou ik alle vier de kleuren willen in huis hebben maar het is natuurlijk niet nodig dat je producten test die niet voor je huidtype zijn.

Geur & Kleur
De geur is een typische geur van gezichtsproducten vind ik. Lekker fris en toch ietwat fruitig. De kleur van het product is bij deze doorzichtig. Bij de andere versies heb je er ook met een crèmige witte kleur en ook ene met oranje scrubbolletjes in.

Werking
Dankzij het product wordt mijn gezicht zeer goed gereinigd. Ik heb er een frissere huid van gekregen die minder snel vet wordt en echt straalt. Ook merk ik dat ik minder last heb van onzuiverheden en puistjes. Mijn huid droogt niet uit door het product, zeker niet als ik daarna mijn dag- of nachtcrème aanbreng.

Prijs
In de Belgische filialen van Kruidvat kost dit dingetje 5 euro en nog wat maar ik merkte dat het in Nederland iets van een 8 euro was. Dit vind ik eigenlijk wel wat vreemd, zeker als ik merkte dat er een actie loopt hier bij mij dat deze productjes nog 1euro50 goedkoper maakt!

Cleanpod
Het sponsje waarmee je het product aanbrengt mag ook even wat aandacht krijgen. De cleanpod is een rond rubberen schijfje met een stuk of 500 kleine stekeltjes die ervoor zorgen dat het product beter wordt ingemasseerd in je huid. Het is ook zeer aangenaam werken met dit atribuut en het is gewoon ook een leuk extraatje.

Zo, dit was de review. Ik ben erg tevreden met deze aankoop, voor een lage prijs doet dit ding zijn werk erg goed! Tot morgen meisjes!