maandag 11 april 2011

Mijn eerste follower!

Hey hey,
Vandaag zet ik even mijn eerste volgster in de kijker, het is te zeggen , haar blog!
Ik kreeg zonet de melding dat ik een eerste volgster had en ik kan jullie zeggen dat dat echt deugd doet, net zoals de eerste reactie waar ik superblij van werd.

Nou, mijn eerste volgster is Silke en dit is haar blog op blogger.
http://ciasitio.blogspot.com/
Haar blog gaat ook over beauty, fashion and all the rest. Ik ken deze blog nog maar redelijk recent dus kan ik er niet echt veel over vertellen maar tot nu toe kan ik jullie wel zeggen dat haar blog echt al veel professioneler oogt dan de mijne. Mooie header, mooie foto's, betere schrijfstijl en dergelijk.
Ik raad al mijn lezertjes aan haar blog ook even te bezoeken en jullie als volgers aan te duiden!
Dus iedereen doorklikken naar Ciasitio !

Kus!

1 opmerking:

  1. Echt ontzettend leuk artikeltje dit , zo lief! ;) wat lief wat je allemaal zegt :D Ik vind jouw schrijfstijl echt ontzettend leuk! En zo professioneel ben ik niet hoor ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen