dinsdag 5 april 2011

Mijn perfecte slaapkamer

Ja lieve meisjes,
Vandaag een artikel over 'the-rom-where-the-love-happens'. Als eerste wil ik zeggen dat ik een slaapkamer echt puur gebruik om te slapen. Ik merk dit nu al, ik heb een leuke kamer naar mijn mening maar echt, ik vertoef er bijna nooit. Soms kijk ik wel eens een film op het bed samen met mijn vriend, maar verder niets speciaals. Qua interieur in de slaapkamer ben ik echt weg van boxsprings, je weet wel, zo van die bedden die hoog zijn en echt er zooo tof uitzien. Wel zo eentje wil ik dus later! Op de volgende foto's toon ik jullie slaapkamers die zo goed als volledig naar mijn smaak zijn. Enjoy!

Slaapkamers die mijn voorkeur krijgen zijn die met een rustieke sfeer, lekker warm en romantisch of juist hemels wit. Morgen weer een andere ruimte namelijk de badkamer!