maandag 16 mei 2011

Aloé Vera Therapy

Hey meisjes,
Eindelijk nog eens een review en wel over een zeer onbekend product dat me desondanks wel erg aansprak. Iedereen weet hoe Aloé Vera goed is voor je huid maar wat doet het met je haar? Ik testte het voor jullie uit en jullie kunnen nu dus mijn bevindingen hier lezen.

Uit mijn shoplog konden jullie al zien dat ik de Aloé Vera Therapy shampoo & conditioner had gekocht en na een paar weken te testen denk ik dat ik voldoende werking heb gemerkt om jullie mijn resultaten te vertellen.

Shampoo
Verpakking
De verpakking is groen welke ik wel mooi vind. Ook de pompflacon vind ik zeer handig werken.
Geur en Kleur
De geur van de shampoo is een vrij natuurlijke en zachte geur. de kleur is creme-achtig tot wit.
Werking
De shampoo schuimt bij mij wel veel, desondanks droogt hij gelukkig mijn hoofdhuid niet uit. Mijn haar voelt volumieuzer aan.

Conditioner
Verpakking
Dezelfde verpakking als de shampoo, dezelfde mening.
Geur en Kleur
De geur is opnieuw vrij natuurlijk en ook de kleur is wit-achtig tot beige.
Werking
De conditioner maakt mijn haar glad en zacht, ook knoopjes zijn hierdoor geen probleem meer.

Algemeen
Ik vind beide producten van goede kwaliteit als je naar de prijs kijkt. (Ik kocht de producten bij de Action voor amper 3 euro) Mijn haar voelt zeer verzorgd aan en is ook steeds makkelijk doorkambaar, zowel direct na het wassen als de volgende dag. Mijn haar ziet er ook glanzender uit dan voorheen. Ik heb echt het gevoel dat de aloé vera mijn haar voedt bij iedere wasbeurt.

Kus,
Delphine