zaterdag 7 mei 2011

Day 18 – Your favourite birthday

Hey lieve mensjes,
Vandaag is het al mijn 18e challenge of the day en we gaan het hebben over mijn favoriete verjaardag. Mijn grootste favoriet was natuurlijk die van mijn 18e verjaardag maar daar vertelde ik reeds over dus kies ik nu een andere.

Toen ik nog een klein kindje was hebben mijn ouders eens een springkasteel ingehuurd. Je weet wel zo van die grote professionele. Ik vond het zo leuk om op dit dingetje te springen en te spelen met mijn nichtjes en neefje. We waren allemaal nog zo jong en amusseerden ons rot en waren nog zo onbezonnen. Ik hou van die tijden van vroeger waar je je nergens voor hoefde te schamen en gewoon kon doen waar je zin in had. Op mijn  14e verjaardag denk ik hebben we ook nog leuke dingen gedaan. Ik en mijn twee nichten wouden optreden voor onze ouders en grootouders dus vonden we niks beters dan op mijn bed te staan dansen en zingen, tot het doorzakte en we allemaal op de grond lagen en begonnen te wenen van het verschieten. Een uurtje later deden we het optreden opnieuw maar dan op een stabiele tafel in de speelkamer.

Tot morgen want dan ben ik er weer met een nieuw artikel!