woensdag 11 mei 2011

Day 20 – This month

Hey meisjes,
Vandaag al nummer 20 van the challenge. Ik begrijp niet echt wat ik nu moet schrijven. Gaat dit over de maand van de challenges, of over de maand die komt of ... Wel ik vertel jullie gewoon wat me de komende maand te wachten staat.

Komende maand is het blok en examentijd voor de studentjes, joepie! Blok is nog chill en vooral veel voorbereidend werk leveren naar de examens toe. De examens zullen anderzijds weer een moment van stress worden. Ik kijk er deels naar uit maar vind de planning niet zo goed. Ik heb vaak examens reeds om 8u30 wat wil zeggen dat ik om 7u30 de trein moet nemen en dus ten laatste om 6 uur op moet staan. Dit word zeer zwaar aangezien ik vaak pas om middernacht ga slapen en als ik nog eens wil overlezen zal ik om 4 à 5 uur moeten opstaan. Veel slaap zal ik dus niet hebben in deze periode waardoor ik bang ben dat mijn resultaten hieronder zullen leiden.
Achja, we slaan er ons wel door, het moet gewoon.

Ik wens alle andere mensjes die ook examens hebben heel veel succes, nooit opgeven en er blijven voor gaan.
Tot morgen!