dinsdag 17 mei 2011

Day 23 – Something that makes you feel better

Hey lieve schatten,
Vandaag dag 23 van de challenge, deze ga ik halen!! Deze keer vertel ik over iets wat mij mij beter doet voelen. Jullie kunnen al raden wat dit is denk ik? Lees zeker en vast verder!

Mijn wondermiddel, mijn middeltje om mij beter te laten voelen… Mijn vriendje, laten we zeggen, de knuffels en kusjes van mijn vriendje. Deze kunnen echt zo hemels zijn, niet te geloven. Stel je voor, je hebt net een zware dag achter de rug en dan kom je thuis. Je ploft je neer in de zetel en daar is je vriendje. Hij komt naast je zitten waarna hij je vastneemt en je hoofd tegen zijn borstkas aandrukt. Hierna geeft hij je nog zo een verlossend kusje op je voorhoofd. Heerlijk toch! Bij zulke momenten worden echt al mijn zorgen en dergelijke weggezogen. Hierdoor vind ik het namelijk zo belangrijk om mijn vriendje regelmatig te zien, hij verlost me van zoveel stress. Hij is gewoon een soort van levend medicijn.

Morgen vertel ik je over iets anders in een nieuw artikel. Wil je weten wat het wordt, volg dan mijn blog door je lid te maken!