zaterdag 21 mei 2011

Day 25 – A first

Hey meisjes,
Nog 5 en jullie zijn er van af om elke zoveel dagen een waarsschijnlijke redelijk saaie post te lezen. Vandaag vertel ik jullie over een eerste keer, nee niet mijn eerste keer sex! Ik ga het hebben over mijn eerste dag aan de hoge school. Ik kies hiervoor omdat ik denk dat vele meisjes daar nogal schrik voor hebben , het is zo'n grote stap, een sprong in het diepe.

Mijn eerste schooldag was eigenlijk een soort kennismaking. Je kwam naar school en werd in een aula gepropt met alle eerstejaars van jouw richting. De klasverdeling werd meegedeeld en je moest nog snel even een formulier invullen. Daarna was er een lange rondleiding door de hele school. Er werd van alles vermeld wat erg handig was. Je leerde tijdens de wandeling ondertussen al wat de medestudenten kennen en je leerkrachten. Op zich was er dus niets ergs aan de eerste dag.
Toch gebeurde er voor mij iets redelijk grappigs/ergs. Ik kreeg halverwege de dag een sms van mijn vriendje met daarop: 'Schat ik heb een baksteen op mijn hoofd gekregen, niets ergs hoor , het doet zelf geen pijn.' Je kan je wel voorstellen dat ik lichtjes in paniek was, het bleef tenslotte een baksteen en je hoofd is zo kwetsbaar.

Voor alle meisjes die naar het hogere gaan, wat gaan jullie volgen? Voor de andere, wat volgen jullie nu?
Tot morgen!