vrijdag 27 mei 2011

Day 29 – Your aspirations

Hey meisjes,
Mijn ambities ... dat is waar het vandaag om draait.

Als eerste ambitie heb ik het behalen van mijn diploma als toegepast psycholoog om dat later te kunnen werken met probleemjongeren of in een CLB. Ook wil ik graag op mijzelf gaan wonen samen met mijn vriend. Dit liefst zo snel mogelijk omdat het het leven voor ons beiden veel simpeler zou maken. Ik wil na mijn studies zeer snel aan kinderen beginnen, ik wil 1 kind van mijzelf en 1 adoptiekind. Dit laatste wil mijn vriend niet 100% maar we zien wel. Het worden er alvast 2! Ik wil natuurlijk ook trouwen met mijn vriend en dit zowel voor de wet als voor de kerk. Ik ben namelijk katholiek en vind dat ik het dus ook voor de kerk moet doen. Misschien een abnormale ambitie maar toch zou ik graag een handje helpen bij het bestrijden van armoede in Afrika. Ik hoop ooit de kans te krijgen naar Afrika te mogen reizen en er een paar maanden mee helpen met van alles en nog wat.
Ik hoop natuurlijk ook dat mijn blog een redelijk succes wordt maar daar is het nu nog wat te vroeg voor denk ik.

Zo dat zijn mijn ambities voor het moment, wat zijn de jouwe?
Tot morgen!