maandag 27 juni 2011

Einde examens + wat kan je nu nog verwachten op Myplekopdieweb

Hey meisjes,
Even nog een kort extra berichtje met als eerste de leuke mededeling dat de examens erop zitten voor mij.

Ik zit ,zoals jullie misschien wel weten, in mijn eerste jaar hogeschool Toegepaste Psychologie. Dit jaar heb ik in totaal 19 examens afgelegd wat inderdaad wel een heel pak is, zeker als je merkt dat elke vak 300 pagina's bevat. Al bij al heb ik het overleefd en wacht ik nu op mijn punten. Donderdag rond 18u komen deze online op de speciale schoolwebsite. Ik weet al uit mijn vorige puntenbriefje dat ik 3 vakken moet herdoen in de vakantie. Dit vind ik persoonlijk niet veel, 3 tegenover de 19 ... Dat wil zeggen dat ik er 16 wel heb volbracht.

Nu wacht ik nog tot donderdag om te kijken of daar nog vakken bijkomen. Ik laat het jullie alvast weten want ik schaam me hier vooral niet over ofzo. Het is normaal dt je in de hogeschool of universiteit herexamens hebt dus, en zelfs al heb je er megaveel, de kans dat je er doorgeraakt is er nog. Zolang je maar in jezelf gelooft is alles mogelijk. Ik weet dat dit de enige richting is die mij bij mijn droomjobs kan brengen dus moet ik hier wel voor gaan en dat ben ik ook van plan.

Tot zover deel 1 van mijn boodschap en nu deel 2.

Het is voor mij nu een kleine 3 maand vakantie, aangezien onze school halfweg september van start gaat. Dit wil dus zeggen dat ik in die tijd ontzettend veel kan werken aan mijn blogje en dat ben ik ook van plan. Ik heb nog een paar foto's staan van zaken die ik nog in artikelvorm wil gieten. Dit zullen dus nog wel berichtjes uit het verleden zijn maarja. Daarnaast zullen er nog veel nieuwe artikels bijkomen. Dat zullen zeer veel persoonlijke zaken zijn aangezien ik tijdens de vakantie zeer veel naar feestjes zal gaan ( Bierfeesten was dit weekend, Gentse feesten, BBQ, verjaardagsfeest, Witte Hoeve etc etc) en ook omdat ik gewoon zeer veel bij vriendinnen  zal zitten. Mijn vriendje moet namelijk nog 2 weken werken en daarna heeft hij 3 weekjes vakantie. Ik zit dus het merendeel van de vakantie hier alleen en moet mijzelf zien te amuseren.  Ook vertelde ik jullie over mijn verrassing die ik had voor mijn vriend voor ons 1 jaartje samen, wel deze verrassing gaat lekker door op zondag 10 juli want dan heb ik een fotoshoot geregeld voor ons tweetjes op het platteland en we kunnen ook de boerderij van Dominique gebruiken. Ik kijk hier dus al zeker naar uit! Bjorn had nog als verrassing dat we eens lekker gaan uit eten. Hiervan zullen jullie dus ook artikeltjes mogen verwachten.
Naast deze zaken komen er natuurlijk nog shoplogs, nagelswatches, nail-art, ooglooks en outfits.

Ik hoop dat jullie ook een beetje zullen genieten van jullie vakantie.
Wat zijn jullie plannen? Laat het gerust achter bij de comments!
Kus,
Delphine