donderdag 16 juni 2011

Garlic Nailhardner

Hey meisjes,
Ik ben bezig met een nieuw biologisch trucje uit te proberen om je nagels harder en sterker te maken. Misschien las je het al eens op een andere blog maar knoflook blijkt wonderen te doen voor je nagels. Ik zou natuurlijk geen beauty-addict zijn als ik dit niet eens zou proberen. Zo gezegd zo gedaan en ik ben nu dus aan het testen.

Ik heb twee methodes gevonden om knoflook hiervoor te gebruiken.
Methode 1
Benodigdheden
- een teentje knoflook
- doorzichtige nagellak
- mesje

Hoe?
Je pelt je teentje knoflook en snijd deze in kleine stukjes. Deze stukjes prop je dan in je nagellakflesje. Je draait de dop erop en schud er eens mee en laat dit een weekje rusten. Af en toe schud je eens met het flesje om alles nog eens te mengen. Je nagellakje zal een beetje geelig worden maar dat geeft niet. Na een weekje doe je elke dag een laagje van dit mengsel op je nagels en klaar is kees.


Methode 2
Benodigdheden
- knoflook
- mesje

Hoe?
Je snijdt een stukje van je knoflook af en wrijgt er je nagels mee in. Je port ook je nagel eens door de knoflook om zo ook de onderkant van je nagels een beurt te geven. Heel simpel en snel. Je laat alles even intrekken en daarna handen wassen!

Kus,
Delphine