dinsdag 21 juni 2011

Mijn nagelverzorgingsroutine

Hey meisjes,
Jullie zagen eerder al een artikel over mijn zelfgemaakte Garlic Nailhardner en vandaag vertel ik jullie wat ik nog meer gebruik om mijn nagels te  verzorgen zodat ze harder worden en langer.

Hier zien jullie alle producten die ik gebruik. Het zijn er een pak en ik ben ook wel elke dag een tijdje bezig met alles aan te brengen en dergelijke maarja.

Ik begin met overlopen wat ik doe:

Voorbereiding

Ik verwijder de vorige lagen nagellak met aceton- en alcoholloze nagellakremover van de Hema.

Stap 1

Ik breng wat Essence SOS Nail Savers cuticle peeling aan op mijn nagelriemen en masseer dit in. Er zitten een soort van scrub bolletjes in om je velletje zachtjes te verwijderen. Hierna dus ik ook mijn nagelriemen naar achter met een bokkenpootje.

Stap 2

Ik breng een laagje Garlic Nailhardner aan op mijn nagels en laat drogen. Deze moet er, normaal gezien, voor zorgen dat je nagels harder worden en steviger zodat ze minder snel scheuren of breken.

Stap 3

Ik breng nu een laagje Kruidvat nail Whitener aan op mijn nagels om mijn nagels een french manicure uiterlijk te geven. De nagellak zorgt ervoor dat je nagels witter worden en dat ook het roze in het nagelbed mooi wordt. Je merkt hierbij zo goed als direct na het aanbrengen al verschil.

Stap 4

Ik breng nu al laatste een laagje Essence Ultra Strong: nail growth activator aan. Deze zorgt deels voor sterkte en deels voor groei.

Stap 5

Met de Essence Nail Oil smeer ik nog snel mijn nagelriemen in om ze te voeden.

Stap 6

Ik werk alles af met een handcrème die ik ook onder mijn nagels aanbreng om mijn nagelbed te laten groeien.

Wat is jullie nagelverzorgingsroutine?
Kus,
Delphine