zondag 17 juli 2011

Grote Shoplog Action

Hey meisjes,
Afgelopen woensdag ging ik met mijn vriend naar de Ronse om wat te gaan shoppen. Ik had nog wat spulletjes nodig en hij ook een nieuw paar schoenen. In Rose ga ik gegarandeerd naar de Action en kom ik met een hele boel spulletjes weer buiten, net zoals deze keer.

Laten we beginnen met non-beauty. Omdat we de foto's van onze fotoshoot als iets tastbaars willen en we momenteel nog geen geld hebben voor er 2 op Canvas te zetten hebben we een fotoalbum gekocht om de foto's in te doen. We kozen voor de album met de molens omdat dit het landelijke presenteert waarin onze shoot doorging.

Ik kocht ee nieuwe schoolagenda voor het jaar 2011-2012. Ik koos voor deze blauwe omdat ik deze de mooiste vond.

Ik kocht ook een notitieboekje in de lichtgele variant. Hierop kan ik lijstjes maken en dergelijke.

Ik kocht wat vellen hobbykarton in verschillende kleurtjes om er ooit eens iets mee te knutselen.

Na lang zoeken vond ik eindelijk een portemonnee geschikt voor mij. Ik koos voor de roze versie omdat ik deze toch wel de mooie en minst opvallende vond. Het is in een soort leerachtige slangenprint en je kan hem gebruiken als clutch.

En dan nu de beautyspulletjes. Ik kocht een haarklem om mijn haar mee op te steken. Deze is met blauw en paarse bloemen.

Ik kocht een douchepuf in de gele variant. Ik vind deze pufs veel fijner in gebruik dan een gewoon washandje of dergelijke.

Ik kocht nieuwe shampoo en conditioner, deze keer van het merk Hegron meer bepaald die voor blond haar Het is een lightening shampoo en conditioner die het blonde meer laat spreken.

Ook van Hegron kocht ik opnieuw het serum aangezien mijn vorige op is. Ik vind dit serum echt supergoed vandaar dat het een rebuy is geworden.

Om te testen kocht ik van Schwarzkopf de Hair Active Lotion. Hij repareert en stimuleert de haar(groei).

Om af te sluiten heb ik van Veet de ontharingscreme met het sponsje aangekocht. Ik ben benieuwd of deze er NIET voor zorgt dat ik een paar dagen na het scheren weer zo'n vreselijke jeuk krijg.

Zo dit was mijn shoplog, nog even de prijzen overlopen.
Badpuff - 0,48
Notitieblok - 0,29
Veet ontharingsdouchecreme - 3,69
Schwarzkopf haarlotion - 1,29
Hegron serum - 2,99
Haarklem - 0,89
Portemonnee - 2,79
Conditioner Blond - 1,49
Shampoo Blond - 1,49
Fotoalbum - 1,95
Schoolagenda - 0,79
Hobbykarton - 0,99

Kus,
Delphine