donderdag 14 juli 2011

Mini-Shoplog Kruidvat

Hey meiden,
afgelopen dinsdag ging ik even naar de markt in Zottegem en ben ik naar de Kruidvat gegaan.
Daar kon ik me natuurlijk niet bedwingen en moet ik toch weer even wat kopen.

Allereerst heb ik van het merk Kruidvat zelf de Hair Repair Hot Oil gekocht. Dit is dus een olie die je lichtjes kan opwarmen en die je inmasseert op de hoofdhuid, denk ik. Ik ga deze dus voor jullie uitproberen en laat jullie er zeker nog iets van horen. In het pakje zitten 4 tubetjes en de prijs was iets van een 3 euro. Voor deze prijs wil ik dit productje zeker wel eens testen.

Zoals jullie ook weten zijn het solden en bij de Essence nagellakjes kon je er 2 kopen voor maar 2 euro. Ik zocht dus naar 2 kleurtjes die ik nog niet had en wel wou hebben. Ik koos voor een felroze lakje genaamd 08 Ultimate Pink en voor een limoengroen lakje met de naam 39 Lime Up!. Deze lakjes zullen uiteraard nog geswatched worden zodat jullie er een beter beeld van krijgen. ZOnder korting kosten deze lakjes 1,29 euro per stuk.

Zo, dit was mijn kleine shoplog.
Kus,
Delphine