dinsdag 26 juli 2011

Stash opgeruimd.

Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens mijn stash heb opgeruimd en aangezien het vakantie is, was het er toch weer eens tijd voor. Ik toon jullie vandaag even hoe mijn stash eruit ziet na het opruimen.

Zoals jullie wel weten, of misschien net niet, heb ik stapelbakjes waar ik alles insteek. Ik vind dit een zeer handig systeem om mij te werken.

Dit is het bakje waar al mijn nagelspulletjes inzitten.

Hier zitten al mijn verzorgingsspullen in.

Dan komen mijn bakjes met make-up in. Het koffertjes met make-up zit ook opgeborgen in een bakje namelijk onder het "grote" pallet.



Ik heb ook nog een bakje voor alle andere zaken zoals brilpoetsdoekjes, mijn pil, make-upborstels en dergelijke.

En boven deze stapel bakjes bevind zich dan een mandje met mijn spulletjes voor mijn haar.

Kus,
Delphine