maandag 11 juli 2011

Tag: How much you've changed

Hey,
Het was alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een tag deed dus bij deze doe ik er nog eens eentje. Het is de 'how much you've changed'-tag waarbij je foto's laat zien van vroeger tot nu. Bij deze kunnen jullie nu even meekijken in men leventje van vroeger en hoe erg ik wel ben verandert.

Ik als baby'tje.

Dan als peuter en kleuter

Als lager schoolkind



Als puber/tiener



Nu

Wat een verbetering niet, in mijn middenjaren vond ik mijzelf niet erg knap en ik ben er ook vaak gepest mee geweest, vandaar dat ik zeer veel ben verandert door de jaren. Ik was het beu om als 'lelijk aanschouwt te worden en ben echt blij met hoe ik er nu uitzie. Ik weet nu ook meer en meer van mijzelf dat ik er beter uit zie en ben ook meer zelfzeker geworden met de jaren. :)

Kus,
Delphine