dinsdag 23 augustus 2011

Catrice Lip Appeal- Coralista

Ik toon jullie vandaag even wat swatches van de nieuwe lipgloss die ik had gekocht zaterdag. De lipgloss is koraalkleurig en heeft een fijne substantie. Normaal hou ik niet zo van lipglossen aangezien ze zo onaangenaam en plakkerig voelen op mijn lippen maar bij deze heb ik daar geen last van.



Hier zien jullie de kleur op mijn lippen. Ik vind het echt een fijn glossje.


De prijs was iets van een 3 euro als ik het me nog goed kan herinneren.

Kus,
Delphine

PS: Examen filosofie is achter de rug maar ik heb er een niet zo zeker gevoel over. Ik heb op de vier vragen naar mijn mening wel juist geantwoord maar de leerkracht wil dat we ZIJN  mening geven dus ja, daar zullen we dan waarsschijnlijk de mist bij ingaan. Morgen heb ik een herexamen ICT en Bronnenonderzoek.