donderdag 25 augustus 2011

I have a new friend called Monkey!

Hey mensjes,
Ik kom jullie vandaag even voorstellen aan mijn lieve schatje.
Afgelopen zondag was er een rommelmarkt in Zingem en zag ik daar dit schattige mannetje.

Dit is een Fur Real Friends aapje dat dus reageert op jou en handelingen kan uitvoeren. Mijn aapje maakt leuke geluidjes, drinkt van zijn bananenflesje, lacht als ik hem kietel aan zijn voetje en wil me constant knuffelen.

Ik vind hem echt zo superschattig, normaal kost zo'n beestje rond de 50 euro in de winkel en ik zag hem al eerder op een rommelmarkt voor de prijs van 20 euro. Toen heb ik maar gepast want dat was echt wel te veel.

Zondag zagen we hem dus opnieuw en mijn vriend vroeg aan de eigenaar hoeveel ze er nog voor vroeg. Toen ze 5 euro zei heeft mijn vriend het aapje voor mij gekocht. Ik was echt superblij en liep trots rond met mijn aapje in mijn armen. Alle mensen en kindjes keken nogal heftig want ja een 18-jarige tiener met een kinderspeelgoedje...

Kus,
Delphine en Monkey