maandag 8 augustus 2011

Mijn vakantiejob!

In de vakantie zijn er veel jongeren die aan een vakantiejob doen. Ik ben er zo ook eentje van! Mijn vakantiejob heeft alles te maken met kinderen. Ik sta namelijk tewerk in een kinderdagverblijfhier in de buurt. Mijn job is niet zo zwaar aangezien ik maar 4 uren die per dag en ook niet elke dag moet komen. De taken zijn ook totaal niet zwaar, je speelt wat met de kindjes, je geeft ze eten, je helpt ze bij het toiletgebeuren of je doet hen een pampertje aan. Je troost ze wanneer ze hun mamma missen of wanneer ze gevallen zijn.

Ik vind zo'n vakantiejob echt super aangezien ik heel veel van kindjes houd, je krijgt er zoveel liefde van. Je hebt zo je lievelingetjes en bij mij zijn dit dan vooral de 'negertjes' , als ik ze zo mag noemen. Ik heb altijd al de droom gehad om een negertje te adopteren omdat ik ze zo mooi vind. :)

Wat is jouw vakantiejob?
Kus,
Delphine