zaterdag 20 augustus 2011

Shoplog 20/08/2011

Vandaag ben ik wezen schoppen in Gent en heb ik enkele zaken gekocht.
In de Kruidvat kocht ik een lipgloss van Catrice genaamd 080 Coralista welke een koraalkleurige lipgloss is. Deze lipgloss is van de Lip Appeal lijn. De lipgloss koste iets van een 3euro50.

In de Kruidvat kocht ik ook nog Grand-Plié in Black van de Ballerina Backstage LE van Essence. Ik zag deze nagellak reeds op een andere blog verschijnen en vond hem zodanig mooi dat ik hem wel moest hebben. Het lakje koste iets meer dan de gewone lakjes van Essence, iets minder dan 2 euro.

In een goedkoop winkeldje genaamd TOPS, denk ik, kocht ik een paar pumps in zwart suède met een grijs accent. Deze waren maat 39 en kostten 20 euro.

Daarnaast kochten we in de Bart Smit nog 3 DVD's voor 6 euro.
- Resurrection
- Night of the demons
- Jack the Ripper

Kus,
Delphine