maandag 5 september 2011

Long time no see.

Hey,
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik jullie nog eens sprak. Ik had namelijk herexamens en was dus druk bezig met studeren. De herexamens zijn nu voorbij en ik heb dus weer wat tijd om te werken aan mijn blogje.

Komende donderdag weet ik mijn uitslag van de herexamens en vrijdag mag ik op feedbackconsultatie zeg maar. Ook moet ik mij herinschrijven en dan kan ik 15 september weer een itroductiedag gaan volgend voor het 2e jaar toegepaste psychologie dus. Vanaf 19 september begin ik dan het nieuwe academiejaar, iets waar ik al echt naar uit kijk.

De komende 2 weken heb ik dus nog vrij en ik ga vooral babysitten in de avonden. Overdag komen vriendinnen mij hopelijk redden uit de saaiheid van het alleen thuis zitten. In de weekends is het dan weer tijd voor feestjes!

Kus,
Delphine