woensdag 7 september 2011

Samsung Corby TXT

Hey,
Sinds een week heb ik een nieuwe gsm namelijk de Samsung Corby TXT welke dus op de gewone Corby lijkt alleen heb ik er een AZERTY toetsenbord bij en geen touchscreen.

Als achtergrond heb ik een thema ingesteld waarbij er een jongentje wandelt en op zijn horloge kijkt, superschattig!

Het menu ziet er als volgt uit. Het mannetje volgt met zijn hoofdje naar waar jij gaat en trekt aan het koordje als je een categorie ingaat.

Qua berichten enzo kan je uit een aantal lettertypes kiezen, dit is mijn lettertype op deze moment.

Ik vind het een superleuke telefoon die naast alle basisfuncties ook mooie foto's kan nemen en je krijgt er nog 2 andere covers bij. De toetsjes zijn wel redelijk klein maar met mijn nagels zorgt dat niet voor problemen.

Kus,
Delphine