vrijdag 9 september 2011

Update: Mijn naakte nagels.

Ik wou jullie graag nog eens mijn nagels laten zien en hoe ze zijn geĆ«volueerd. Ik heb een tijdje terug een kuurtje gevolgd met knoflooknagellak, die ik zelf gemaakt had, en daardoor zijn mijn  nagels wel degelijk sterker geworden en steviger. Ik kan ze ondertussen al erg lang lang houden zonder dat ze afbreken.
Het knoflooklakje gebruik ik ondertussen niet meer omdat het op de grond gevallen was en dus kapot is. Ik heb ook geen zin om een nieuw lakje te maken enzo dus kijk ik nu of ze sterk blijven van zichzelf.



Hier zien jullie mijn nagels zonder nagellak op. Aan mijn ene hand is mijn ringvinger wel kort. De nagel was namelijk een klein stukje ingescheurd op deze korte lengte dus heb ik hem er maar afgevijld om erger te voorkomen.

Wat doen jullie om jullie nagels sterk en gezond te houden?
Kus,
Delphine