woensdag 25 april 2012

Haarkleuring

Door het vele kleuren van mijn haar heb ik geen flauw benul meer welke kleur mijn natuurlijke haar heeft. Ook denk ik dat de pigmenten zijn verandert op de een of andere reden, mijn uitgroei lijkt steeds een pak donkerder als mijn normale haarkleur hoe deze vroeger was.
De laatste tijd probeer ik dus mijn haar te kleuren in de kleur van mijn uitgroei en dit is (licht)asblond. Het was nu al een redelijk lange tijd geleden dat ik het nog eens gedaan had maar dit weekend hield ik het niet meer, ik had mij 2 pakjes Garnier Belle Color licht asblond gekocht en ging bij mijn schoonmoeder aan de slag.

Ik vind de kleuring van Garnier heel handig in gebruik, de handleiding is naar mijn mening duidelijk. Ook komen de kleuren altijd mooi over en kloppen ze ook zoals het op de verpakking staat. De kleuring maakt mijn haar altijd ook zo zacht en ook met de bijgeleverde conditioner straalt mijn haar meer dan ooit te voren. Thats why I like coloring my hair! Garniers haarverf valt ook goed mee in prijs, met een 7 euro kom je er al vanaf voor 1 pakje. Als ik dan toch een nadeel moet noemen dan zal dit toch wel het setje handschoenen zijn, deze zijn altijd reuzegroot waardoor het echt soms moeilijk is om ze goed te gebruiken. Dit los ik meestal wel op door mijn zelfgekochte handschoenen aan te doen die in maat S zijn. De inwerktijd is een 20-tal minuten, je maakt voor jezelf uit of je dit lang of niet lang vind.

Zoals ik reeds vermelde ben ik tevreden over het resultaat. In het vervolg zal ik dit product zeker nog eens gebruiken.

Kleuren jullie je haren? Zoja in welke kleur en met welk merk. Laat het achter in de comments.