vrijdag 25 mei 2012

Kérastase Cristalliste: Review

Zoals jullie reeds konden lezen, won ik onlangs een pakketje van de nieuwe Kérastase Cristalliste lijn. Ik heb deze producten gereviewd en vandaag laat ik aan jullie weten wat ik ervan vind.


Voor meisjes met lang haar is het altijd moeilijker om de haren in model te houden. Krullen beginnen snel door te zakken door het gewicht en dergelijke. Maar dankzij deze producten van Kérastase is dit verleden tijd. De producten zijn namelijk speciaal ontwikkelt voor de dames onder ons met lange haren. Ikzelf heb lang haar en herken toch wel het probleem met mijn zware haar. Ik mag dan wel dun haar hebben en het wordt ook nog eens in laagjes gedaan bij de kapper, maar toch is het moeilijk om lang krullen te bewaren. 



Telkens ik mijn haar was met de shampoo voelt mijn haar na het uitspoelen redelijk droog, de shampoo's bevatten namelijk geen siliconen en ik denk dat dit vooral hiermee te maken heeft. Het voordeel van geen siliconen in shampoos is dat het haar niet zwaar wordt, en dat hebben we juist nodig niet. 




Na het aanbrengen van de conditioner op de puntjes voelt mijn haar al een stuk minder stug maar het is niet zo super glad als met een normale conditioner. 



Op mijn handdoekdroge haar breng ik als laatst nog wat van het serum aan en dan borstel in alles vluchtig even door. Het serum zit in een glazen flesje wat wel chique aanvoelt naast al mijn andere plastieken flesjes serum. Mijn haar voelt zo zacht aan en luchtig. Dit kan misschien raar klinken maar eenmaal mijn haar droog is voelt het aan alsof ik kaal ben, ik merk geen enkel gewicht meer op mijn hoofd, wat ik anders wel heb. Ik merk dus zeer duidelijk het luchtige gevoel dat deze lijn je haar dient te geven. Ook glanst mijn haar meer dan anders! Ik ben zeer tevreden over deze producten en ben dus heel blij dat ik deze producten gewonnen heb.