donderdag 31 mei 2012

Minishoplog JBC











Reeds een tijdje terug gingen mijn moeder en ik even langs bij de JBC. Ik was namelijk verzot op het kleedje dat momenteel steeds in de reclame voorbij komt. Eenmaal in de JBC aangekomen vond ik nog duizend maal meer mooie items als verwacht. Ik ging dus met een grote hoop kleding het paskotje binnen. De ene jurk na de andere werd gepast maar telkens schoot er iets tekort. Hij was te lang, te breed, een verkeerde kleur etc. Uiteindelijk heeft volgende outfit gewonnen en nam ik dit mee naar huis.



Hier zien jullie de totaal-outfit. Ik kocht een witte short met daarbij dit blauwkleurige topje dat naar beneden toe wat open waait.


Nog even de prijzen vermelden.
Het topje kostte 24,90 euro.


Het broekje kostte 29,90 euro.


Ik kon van geluk spreken want... MAMA BETAALD :)


Q: Hebben jullie onlangs nog iets gekocht?