zondag 20 mei 2012

Shoptip: Action ministijltang

Vandaag heb ik een shoptip voor jullie. In de Action kocht ik deze ministijltang met keramische platen voor slechts een 3-tal euro. Is dat geen koopje? Ik heb ze gedurende een tweetal weken getest en ik ben er echt tevreden over, vandaar raad ik deze jullie zeker aan.




De stijltang kan je zowel in het roze als gewoon zwart kopen. De platen zijn 100% keramisch wat dus beter is voor je haar. Desondanks raad ik jullie nog steeds aan om een heatprotector te gebruiken. De heatprotector die ik erbij gebruik, komt ook van de Action. De heatprotector is van Schwarzkopf Gliss Kur.




De stijltang heeft wel een klein nadeeltje en dat is dat het aan knopje aan de binnenkant zit waardoor je wel kans loopt je te verbranden aan de platen als je hem wil uitschakelen. Ook kan je de temperatuur niet regelen maar dit vind ik persoonlijk niet zo erg.



Voor de prijs van een drietal euro vind ik dit echt een aanrader. Je kan er echt niet voor sukkelen en het formaat is echt heel handig voor op reis en dergelijke.