dinsdag 29 mei 2012

Tag: Let's get very personal

De 'let's get very personal' tag heb ik al zo vaak voorbij zien komen maar nog nooit nam ik de tijd om de vragen en dergelijke te bekijken. Tot op vandaag... Vandaag vul ik namelijk zelf de tag in zodat jullie meer persoonlijke zaken te weten komen over mij. Let's go!



Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Een week terug kreeg ik ineens een enorme huilbui omdat ik mijn overleden grootouders mistte. Hun huisje is sinds kort verkocht en dit is toch wel even wennen.Alle herinneringen die daar lagen, gebeurtenissen, leuke momenten en minder leuke momenten...

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb net een pak chips op dus neen, op dit moment kan ik echt niets meer binnenspelen.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?

Mijn lieve vriendje, ik zou hem echt altijd bij me willen hebben.


Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?


Liever tien dan geen. Ik hou van kinderen!


Wat hoor je op het moment van schrijven?


Momenteel luister ik naar niks. Ik kijk namelijk televisie.


Staat je bed tegen meer dan een muur aan?


Ja, mijn bed staat namelijk in de hoek van mijn kamer.


Waar denk je op dit moment aan?


Het feit dat ik eigenlijk dringend naar het toilet zou moeten gaan.


Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Laat ons zeggen, mijn gsm staat altijd aan en ik zal altijd moeite doen om te antwoorden als het om belangrijke zaken gaat.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn vriend.




Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Friemelen op mijn stoel en met mijn benen,bijten op mijn nagels/nagelriemen.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik vind mensen vaak eerst niet leuk om ze later dan wel leuk te vinden. Ik krijg heel moeilijk vertrouwen in mensen en heb dus al snel een afkeer van iemand door een simpele eerste indruk. 

Is er iemand die jou volledig begrijpt?


Neen, en daar kan ik soms echt om huilen, ik zit zo moeilijk in elkaar en wil altijd mijn gelijk hebben en dit strookt gewoon niet met het gedrag van anderen.



Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Momenteel ben ik eigenlijk moe en niet in staat te lachen.


Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil? 


Ja mijn vriend en mijn nicht.


Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben? 


Neen, het verleden maakte mij tot wie ik ben en het liefst laat ik het gewoon achter mij en zou ik het niet opnieuw allemaal willen meemaken.


Vertel jij je ouders alles?
Ik en mijn ouders hebben nogal een moeilijke relatie en ik vertel hen bitter weinig, we praten gewoon niet.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken? 

Ja, ik wil geen vriend die rookt. 



Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand? 


Niet dat ik weet.


Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond? 


Mijn vriend. We zijn nu al bijna 2 jaar gelukkig samen dus vorig jaar was ik bijna 1 jaar samen met hem en vond ik hem dus leuk.


Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu? 


Jammer genoeg denk ik nog veel te vaak aan het verleden. En ook te vaak aan de toekomst. Ik zou wat meer in het hier en nu moeten leven.


Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht? 


9 uurtjes.


Ben jij makkelijk om mee om te gaan? 


Neen, ik heb een zeer moeilijk karakter, een koppige steenezel.


Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad? 


Neen.


Wat heb je voor het laatst gedronken?
Limonade.

Welk soort bed heb jij?
Een éénpersoonsbed met een houten omkadering en een stevige matras. Mijn donsdeken heb ik van mijn mémétje gekregen en is echt superzacht. Ook heb ik een ergonomisch kussen dat mijn nek extra ondersteund.

Hou je van de regen of haat je het? 


Ik haat regen!


Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat? 


Volgend jaar ga ik met de school op studiereis naar een ander land. Ik had mijzelf beloofd om nooit meer op reis te gaan op zo'n manier. Ik heb namelijk heel erge heimwee. Het probleem is dat er studiepunten vastzitten aan deze reis en ik er niet van onderuit kan komen. 


Zien mensen jou als optimist of pessimist? 


Een pessimistje.


Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na? 


Met mijn vriend.


Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
The devil inside.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja mijn "beste" vriendinnen nu. Door naar de hoge school te gaan en elk onze eigen wegen in te slaan is het contact zo verwaterd en elke mogelijke manier om af te spreken draait altijd uit op niks.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven? 


Hahaha, neen, als mijn ouders op vakantie zijn aan zee dan genieten ik en mijn vriend van onze momenten samen onder ons tweetjes thuis.


Heb je spijt van je vorige relatie? 

Ja, mijn vorige relatie was just a waste of time.



Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
La discothèca! 

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Vroeger koos ik altijd voor jongere vriendjes en dat werkte niet. Toen kwam het oudere vriendje zonder werk, werkte ook niet. Nu heb ik een ouder vriendje met werk en kijk 2 jaar verder zijn we nog steeds samen.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte? 


Neen, als ik een grap maak dan weet die persoon dat het een grap is. Soms kunnen ze er gewoon niet om lachen, maar wenen hebben ze nog nooit gedaan.


Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Door mijn weinige zelfvertrouwen heb ik vaak het gevoel dat ik mij verstop achter een masker van make-up etc.

Ben jij snel jaloers?
Best wel.




Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, jammer genoeg niet! Mijn vriend wou niet gaan shoppen, maar komende week komt daar verandering in!




Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Naast mijn vriend mis ik nog steeds mijn overleden grootouders.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn stagebegeleider.




Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Woedend niet echt, ik heb er gewoon een gevoelloos gevoel over. Het zegt me niets.




Wat doe je morgen?
Studeren! En naar de kapper!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Vroeger was ik zo ja. Om de 3 maand had ik een ander. 

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Mijn lieve vriendje :)

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Neen.




Houd je van suikerspinnen?
Ja, absoluut!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn stagebegeleider.




Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, tegen mijn vriend.




Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
8.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten? 


Ik kan veel beter met jongens overweg dan meisjes.


Wat deed je gisteravond om twaalf uur? 


Slapen, of ik was net in slaap gevallen.


Wat is je stemming op dit moment?

Moe.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag? 
Vanmorgen om 5 uur smste ik mijn vriend. Ik praatte luidop het eerst tegen mijn moeder.



Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja de leuke weekends, na lange tijd eindelijk weer de tractor op.  

Met wie was je gisteravond? 


Mijn ouders, broer en hond.


Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren? 


Nee.


Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen? 


Doet er niet toe, zolang er maar gekust word!


Heb je plannen voor dit weekend? 

We gaan naar de Makro shoppen, gaan helpen op de boerderij, wandelen, het wordt een zonnig weekend dus we gaan lekker genieten!