vrijdag 18 mei 2012

Weg met mee-eters (2): Neusstrips

Vandaag toon ik jullie een tweede maniet om van die lelijke mee-eters vanaf te geraken namelijk door middel van neusstrips.




Neusstrips kan je van verschillende merken kopen maar je kan ze ook zelf maken. Ik koop de strips meestal bij de Action. Daar krijg je waar voor je geld, ik denk dat het 99 cent is voor 6 stickers terwijl bij bijvoorbeeld een ander merk je er maar 3 krijgt voor 2 euro ofzo.


De neusstrips zitten elk afzonderlijk verpakt in een plastiekje en een strip ziet er als volgt uit. 


De gebruiksaanwijzing is als volgt: je maakt je neus wat nat en doet er de sticker op. (Meestal maak ik nu de sticker ook nog eens vochtig, ik vind dat dit zelf nog beter werkt.) Je laat alles drogen tot de sticker een hard stuk is en dan trek je de sticker van je neus af. Dit doe je door de huid wat aan te spannen.





Q: Wat gebruik jij om de stoute zwarte puntjes te verwijderen?