vrijdag 19 oktober 2012

Ben jij zot op schoenen?


Ben jij zot op schoenen? Ik alleszinds wel. Ik hou vooral van hakken en dan nog liefst hoge hakken van een centimeter of 8. Schoenen maken voor mij een groot deel van je outfit. Je kan dan nog zo netjes gekleed zijn, als je slonzig schoeisel aan hebt dan past dit gewoon niet en ziet het er niet uit.Nu heb ik onlangs een heel leuke website gevonden waar je vanalles te weten komt over schoenen. Ben jij al benieuwd?

Onlangs is er een nieuwe trend- en nieuwswebsite opgestart namelijk "Zot op schoenen". Op de website vind je de laatste trend uit modeland, nieuwtjes en ook winacties, iets wat ik persoonlijk het leukste vind. Ook kan je als fashion-addict je eigen foto's op de site droppen zodat je dit deelt met andere meiden en je een beetje van elkaar kunt leren. Het is dus als het ware een community voor schoenen liefhebbers.
Wat ik best handig vind aan de website is d oplijsting van shops waar je online schoenen kan kopen. alles is handig terug te vinden op één plek en staat ook overzichtelijk. daarnaast hou ik er ook van om naar de afbeeldingen van de schoenen te kijken. Eye candy allert!

Indien jullie, net als ik verzot zijn op schoenen dan raad ik jullie deze website zeker aan. Neem dus gerust even een kijkje op zotopschoenen.be