donderdag 25 april 2013

Maybelline Pulse Perfection Vibrating Mascara

Vandaag review ik voor jullie een wel heel bijzondere mascara, namelijk eentje die vibreert. De Maybelline Pulse Perfection Vibrating Mascara heeft een ingebouwde functie waardoor je de mascara al trillend dient aan te brengen. Benieuwd?

De verpakking vind ik er wel luxe uitzien. De zwarte verpakking met het gouden opschrift vind ik wel bij elkaar passen. Daarnaast zat de mascara ook nog in zo'n plastiek verpakking waar er uitleg op stond en dergelijke. Ook altijd heel handig met zo'n aparte mascara.
De applicator is vervaardigt uit silicone en bevat hele korte 'haartjes'. Dit zijn meestal de applicators die ikzelf het beste vind werken voor mijn wimpers. Ik heb het gevoel dat mijn wimpers beter separeren wanneer ik gebruik maak van een siliconen applicator.
En dan het magische gedeeltje van de mascara,de vibrerende dop. In de dop kan je een klein batterijtje steken (deze zat er nota bene al bij) en wanneer je op het knopje duwt, gaat de mascara trillen. Het nadeel is wel dat je moet blijven duwen, het is niet een soort aan en uit knopje.

De mascara gebruiken wanneer hij vibreert, geeft echt een apart gevoel. ik heb zelf het gevoel dat mijn ogen daarna nog even blijven doortrillen. Het werkt iets moeilijker maar ik vind dat door de vibraties mijn wimpers nog beter gesepareert worden. Uiteraard kan je de mascara ook gewoon gebruiken zonder de vibraties, is maar zoals je zelf fijn vindt.

Als laatste nog even foto's van hoe de mascara er uit ziet op mijn wimpers.
Liefs,
Delphine