zaterdag 27 april 2013

New in: Fake Shambala-armbandjes

Ik vertelde jullie gisteren al dat ik afgelopen zaterdag een bezoekje bracht aan de rommelmarkt. Naast echte tweedehandsspullen kan je er ook steeds terecht in van die kleine standjes welke fake spullen verkopen voor een goedkoop prijsje. Zo ook zag ik ergens armbandjes liggen die ik echt mooi vond. Ze hadden ze in allerlei kleuren dus vond ik het wel handig om ze mee te nemen.

De armbandjes waren te koop voor een euro per stuk. Ik kocht er dan maar meteen vijf want voor zo'n spotprijsje kon ik ze echt niet laten liggen. Doordat er vele kleurtjes waren, ben ik gaan nagaan welke kleuren ik kon gaan combineren met mijn kledij en dergelijke. Ik kan al niet wachten tot ik zoveel armbandjes heb dat ik van die heerlijke armcandy-foto's kan maken.
Liefs,
Delphine