maandag 20 mei 2013

My Life in Acer Liquid photo's #3

Vandaag zijn we opnieuw maandag, wat wil zeggen, een nieuwe foto-week. Ik was uiteraard vergeten om gisteren nog even alle foto's erbij te zetten. Maar ondertussen staan ze erbij, dus veel plezier met kijken.

Dit gebeurt er wanneer mijn vriend zijn broer komt eten. Net alsof de koning komt.
Na het optreden van Les Truttes kreeg ik handtekeningen, yay! En ook een kus van Gerrit De Cock!
Mijn lievelingseten! Hespenrolletjes
Onze keuken wordt volledig herbouwd maar de snoepkast staat al weer op zijn plaats!
Mijn ouders zijn dit weekend naar zee gegaan, ik bleef thuis met dit weer. Mijn hondje kreeg wel een jasje om zich te beschermen tegen de kou en de regen.
Selfie!
Werken voor de blog maar dan toch het artikel van vandaag vergeten, super!
Hmmm, je raad het al, opnieuw paperdag!
Babysitten op ons madammeke XD
En bij babysitten hoort kijken naar Bumba!
Selfie en ik mag hopelijk zeggen dat ik hem echt heel erg mooi vind.
De bitch die ons elk weekend om 9 uur wakker maakt door aan de deur van onze slaapkamer te gaan krabben.
Ik ging zondag naar de molecule en kocht een nieuwe broek.
s'Avonds ging ik ook even naar de kermis, just for fun.