donderdag 16 mei 2013

Op reis met Expedia.nl

Op 15 juli vertrekken ik en mijn vriend op reis naar Kroatië. Ons reisje is nu al een tijdje terug geboekt maar we hadden eerst wat problemen en hebben een alternatieve datum van vertrek moeten kiezen. Gelukkig was dit nog mogelijk want wat hadden we anders gedaan? Ikzelf ben nog niet werkende en kan mij dus geen dure reis veroorloven en ook zou alles vlug vlug moeten gebeuren. Toch vond ik onlangs een oplossing die ik met jullie wil delen.

Op Expedia heb je tal van mogelijkheden om reisjes te boeken voor een goedkoop prijsje. Je hebt de keuze voor enkel vlucht, vlucht + hotel, voordelige vakanties, stedentrips, last minute of je kan natuurlijk ook in Nederland zelf op vakantie.

Ikzelf ben wel eens benieuwd naar de citytrips en toon jullie vandaag mijn favorietjes. Wat ik om te beginnen al zeer positief vind is dat je zowel citytrips binnen Europa kan maken maar ook in de VS en Canada.
Voor de tortelduifjes onder ons is Parijs wellicht de meest gekende citytrip. Voor iets meer dan een 200 euro kan je er al naartoe. Voor deze prijs krijg je zowel je vlucht als je hotel!
Ben je meer een modetype, dan weet ik zeker dat Milaan je wel kan bekoren. Voor 181 euro kan je je valiezen pakken en vertrekken!
Hoe je van het warme weer, dan is Istanbul misschien wel de citytrip voor jou. Voor een kleine 300 euro is het mogelijk om daarheen te gaan!
Ben je meer geïntereseert in cultuur en geschiedenis, dan is Rome misschien wel iets voor jou. Een citytrip naar Rome kost 219 euro, vlucht en hotel inbegrepen.
Als laatste bekeek ik ook eens de citytrips binnen de VS en vond daar Las Vegas.600 euro kost een tripje naar Las Vegas.

Ik ben best tevreden over het reisaanbod van Expedia. Er is een ruime keuze aan plaatsen en ook een ruime keuze aan boekingsmogelijkheden. Je kan zowel enkel je vlucht boeken als het hotel erbij en dergelijke. De site van Expedia is zeker eens een kijkje waard wanneer je nog op zoek bent naar een toffe vakantie voor deze zomer!