vrijdag 3 mei 2013

TheFootFactory Foot Scrub & Foot Soak

Afgelopen dagen waren warm, de lente liet zich toch zien. Dames deden weer hun mooiste heels of ballerina's aan. Enige nadeel is dat je voeten een beetje verhit raken in deze schoenen, althans bij mij toch. Een oplossing hiervoor is gebruik maken van voetzeep met munt, lekker verfrissend!
In de Big Bazar kwam ik twee supercute flesjes zeep voor de voetjes tegen, namelijk een scrub en een zeepje zelf. Ik kon ze niet laten liggen en test ze graag even voor jullie uit.
De verpakking vind ik echt heel geslaagd. De flesjes hebben de vorm van voetjes met kleine schattige teentjes aan. Ook het roze vind ik heel aantrekkelijk. Beide producten bevatten munt welke een verfrissende werking uitoefenen op de voeten, heerlijk voor op een warme dag! 

De scrub bevat voldoende grote scrubdeeltjes waarmee je lekker je voeten kan scrubben. Hardnekkige eelt kan je met deze scrub niet verwijderen, daarvoor heb je nog steeds een schraper nodig. De scrub ruikt heerlijk en is lekker dik van consistentie.
De soak is een heerlijk dik zeepje, het is zelfs een beetje gelly qua structuur. Het ruikt heerlijk naar mint en verfrist de voetjes direct. 

Ik vind dat deze producten zeer goed van pas zullen komen in de zomer. Ook kan je ze dan bijvoorbeeld voor het slapen gaan gebruiken. Op die manier zijn je voeten lekker fris en raak je sneller in slaap.

Liefs,
Delphine