vrijdag 7 juni 2013

New in: Eyeliner Dolls

Vanuit mijn Ebay-shoplog konden jullie reeds zien dat ik drie eyeliner popjes had besteld. Deze zijn inmiddels aangekomen en ik heb ze direct getest. Vandaag schrijf ik er een korte review over.

De verpakking van deze eyeliners is werkelijk superschattig. De verpakking is vrij klein maar ik denk dat er wel voldoende product in zit. 
De applicator vind ik super, het is een stevig vilten puntje welke echt scherp is. Hierdoor kan je heel eenvoudig fijne lijntjes trekken. Doordat het vilten tipje ook stevig is, voorkom je dat je na een tijd een dikkere lijn krijgt. De eyeliner zelf is zeer vloeibaar. Hij droogt snel op maar ik merk na een tijdje dat hij wat korrelig wordt. Ik zou je dus niet aanraden in je ogen te wrijven want dan zal de eyeliner verdwijnen. Voordeel hiervan is dat hij wel zeer makkelijk verwijdert met make-up remover.