maandag 28 februari 2011

Kapselswitches/Kameleon

Hoi iedereen,
vandaag een foto-artikeltje over mijn haar. Misschien denk je wel dat dit een supersaai artikel wordt, maar geloof me, mijn haar is totaal niet saai! Kijk maar.

Opgelet: Ik wil jullie nog even melden dat ik mijn haar vroeger bij mijn tante liet kleuren met professionele producten, maar het nu zelf doe. Ook knip ik sinds kort mijn haar ook zelf. Ik top het en knip mijn frou een beetje bij. Mijn droom is om terug superlange lokken te hebben zoals ik die vroeger had. Volop sparen dus!

Dit is de oudste foto die ik terugvond, lichtbruine haren (geverfd) en een schuine frou.

Ongeveer een jaar geleden, donkerbruin haar met een paar petrolblauwe extensions (geverfd) en nog steeds de schuine frou.

Hierna ging ik over naar een rechte frou, ik liet mĂȘchen in mijn haar trekken om het te kunnen laten uitgroeien.

Toen kwam de krullenfase.

Krullen met en schuine frou die ook deels meegekruld werd. Het kleur zie je niet duidelijk maar het is blond!

Blond met lange schuine frou die naar buiten was geblazen.

Honingblond met een rechte frou. Loved it!

Donkerblond met krullen die achter werden vastgepind en natuurlijk nog steeds de rechte frou.


Lichtblond (gebleekd) met een rechte frou. Jullie denken misschien dat dit echt ongezond was voor mijn haar, maar al bij al viel het goed mee.

Nog steeds lichtblond maar dan met een schuine frou.


Dit ben ik nu, met een middenblonde haarkleur en een schuine lange frou.