donderdag 10 maart 2011

99 Things (1)

Hey meisjes (en jongens),
Zoals beloofd geef ik jullie even meer uitleg bij de reeds meegemaakte "things" uit de 99 Things-Tag. Hier volgen de eerste 5.
 Enjoy!

1. Je eigen blog gestart

Goh, long story om mee te beginnen. Ik ben al een hele poos, neem maar een stuk of 5 jaren verslaafd aan make-up blogs. MissLipgloss en Beautygloss zijn werkelijk dagelijkse kost voor mij. Ook kijk ik graag naar de tutorials van Michelle Phan en  Nikkie van NikkieTutorials. Ik wou altijd zo graag ook een bekende blog waar ik elke dag op zen minst enkele reacties krijg. Hier starte ik 2 jaar geleden mee, doch had ik niet de motivatie om te blijven doorgaan. Ik probeerde het een aantal keer opnieuw maar stopte telkens weer uit demotivatie door het niet krijgen van reacties. Wel zoals jullie nu zien ben ik toch opnieuw begonnen, vol goede moed. Ik hoop het deze keer echt lang vol te houden zodat ik toch op het moment kom dat mijn blog toch ietwat van bekendheid maakt. Ik wens mijzelf alvast veel succes!

8. Een berg beklommen

Boring! Ik haat bergen beklimmen, maar vroeger had ik niet veel keus. Elk jaar opnieuw ging ik met mijn gezin naar Oostenrijk... Ja , inderdaad, bij Heidi in Tirol. En wat deden we daar? Bergen beklimmen , tof zeg! Bij deze heb ik reeds vele bergen beklommen met tegenzin, maar hey ! Ik heb ze beklommen!

9. Een bidsprinkhaan vastgehouden

Geen leuk verhaaltje bij deze, iedereen neemt wel eens een bidsprinkhaan vast als hij jong is. Cool is dat, voor even. Toch blijf ik de sprinkhaan een leguber beestje vinden en blijf ik er nu toch liever af.

10. Een solo gezongen

Ja hoor, ooit zong ik een solo. En je raad nooit welke reactie ik toen kreeg. Ik herinner het mij nog alsof het gisteren was. Toen ik ee jaar of 10 was, zong ik op mijn kamer een liedje van Within Temptation. Ik deed dit echt mooi naar mijn mening. Tot mijn nicht er genoeg van had en niets beter vond dan met een volle plastiek fles water op mijn hoofd te slaan. Gedaan met zingen had ze waarschijnlijk gedacht.

12. Parijs bezocht

In het vijfde middelbaar ging de schoolreis naar Parijs. s' Morgens vroeg vertrekken richting La France en s' avonds terug naar huis. Ik herinner me nog dat ik Parijs wel een leuke stad vond, behalve dan qua verkeer. Ook was ik hartstikke ontgoocheld door de "grootte" van de Eifeltoren. Ik had hem echt GROOT verwacht, tot ik ervoor stond met een reactie van 'Is dit het dan?'. << Fronsende blik>>.

Zo, dit waren de eerste 5. Binnenkort volgende de volgende en deze worden herhaald tot ik alle 29 things heb besproken.