vrijdag 11 maart 2011

Face of the day.

Hoi,
Vandaag laat ik jullie even meekijken in een face of the day van al een tijdje terug. Deze look was trouwens maar een probeersel omdat ik even met glittertjes wou prutsen. Ik vind de look best gelukt, zeker voor de eerste keer. De producten die ik gebruikte weet ik niet meer juist maar ik kan je wel kort even zeggen welke kleuren ik heb gebruikt voor de ogen.

Ik gebruik absoluut ALWAYS oogschaduwbasis (van Hema). Daarna bracht ik in de binnenste ooghoek witte shimmer oogpotlood aan en in de crease zwarte ( cfr. Hema Duopotlood zwart/wit). Dit doe ik enkel om in de binnenste ooghoek de kleur licht te houden en in de buitenste ooghoek en crease de kleur donkerder te maken. Ik bracht daarna zwarte oogschaduw aan in de crease en buitenste ooghoek en blende deze voor een zacht verloop. Daarna bracht ik natte felroze oogschaduw aan op het bewegend lid. Nog even wat lichtroze in de binnenste ooghoek en witte highlighter onder de wenkbrauw en je kan beginnen met de glittertjes. Ik kreeg voor mijn verjaardag losse glittertjes van mijn tante en gebruikte deze daarvoor. Ik gebruikte als "plakmiddel" een doorzichtige lipgloss. Achteraf ook niet vergeten de fallout van glitters op te ruimen met plakband voordat mensen je vergelijken met een discobal.

Hier het resultaat van dichtbij, let vooral niet op de rare uitdrukking maar het is dus met de webcam genomen.

Hope you liked this first FOTD? Laat gerust een reactie na!