woensdag 16 maart 2011

99 Things (4)

Hallo,
Vandaag de vierde 99 Things. Benieuwd welke herinneringen ik bij de komende 5 zaken heb? Lees dan vooral verder!

36. Jezelf een nieuwe taal geleerd

Ja dat heb ik, ik heb vorig jaar een beetje Pakistaans geleerd. Ja ik weet dat het nogal een rare taal is om te leren enzo, maar ik had pakistaanse vrienden en wou gerust een paar zinnetjes van hen leren. Ik heb zelfs toen een liefdesgedicht geschreven in het Pakistaans! Ik zal jullie even een zinnetje verklappen.
"Mein tumse pyaar karti ho!" (= Ik heb je lief)

37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn

Deze momenten komen vaak voor als ik een tijdje heb gewerkt en dus veel geld op zak heb. Jammer genoeg duurt het niet lang vooraleer ik alles heb uitgegeven. Ik vind altijd wel iets om te kopen... Toch heb ik mijzelf voorgenomen om toch wat meer op mijn geld te letten nu. Het leven word namelijk steeds duurder.

41. Karaoke gezongen

Dit is echt superleuk, karaoke zingen op Singstar. Vroeger, voor we uit gingen speelde ik en een vriend van mij altijd eerst een tijdje op de Singstar. Je kent het wel, om in de stemming te komen. Ik vind het echt een supertof spel en wou dat ik het thuis ook had.
Ook had ik eens de kans om in Spanje karaoke te zingen voor de mensen van het hotel. Maar toen heb ik het niet gedaan, doch heb ik er nog steeds spijt van en zal ik de volgende keer niet zo twijfelen.

49. Iets kwijtgeraakt ergens

Op school raak ik echt vaak zaken kwijt. Pennen, sjaals, mutsen, handschoenen. Man , een mens zou echt alles moeten kunnen vastbinden aan zichzelf. Ik herinner mij ook nog dat ik ooits mijn fietssleuteltje kwijt was geraakt en dan dus maar te voet naar huis moest, leuk is dat zeg!

52. In de regen gekust

Dit is zoooo leuk! Om de een of andere reden vind ik het superleuk om in de regen te kussen. Ik vind mijn vriendje namelijk supermooi met natte haren enzo. Jammer dat je toch zo ziek kan worden van in de regen te lopen.

Zo we zitten aan 20 things. Nog 2 keer een berichtje als dit en het zit erop. Tot de volgende!