dinsdag 15 maart 2011

Stash (Maart 2011)

Hoi,
Vandaag een fotoreeks van mijn voorlopige stash. Ik koop al heel lang make-up en dergelijk maar vaak gooi ik producten weg omdat ik ze toch niet meer gebruik of omdat ze overtijd zijn. Dit is de stash die in ondertussen heb verworven.

Alles zit geordend in zo van die schuifbakjes, soort bij soort. Dat is de manier waarop ik het het makkelijkst vind om alles terug te vinden. Kijk maar even mee!


Bovenop de bakjes bevind zich een dekseltje met daarop make-up verwijderlotion, een bakje met foundation, concealer en dergelijk. Ook nog wat slijpertjes en blotting-paper (als het zo noemt, zo van die papiertjes om overtollig vet van je huis af te doen). Ook mijn meest gebruikte kwasten bevinden zich bovenaan en nog was glittergell. Ik vraag me af of ik deze glittertjes eigenlijk ook als oogmake-up zou kunnen gebruiken maar ik vrees dat de glittertjes te ruw gaan zijn voor de huis van mijn oog.


Het eerste laatje. Hier bevind zich een mandje met al mijn nagellakjes, nagellakremover, parfumflesje dat ik vaak gebruik, brilpoetsdoekjes, mijn plijsterpil (zie Evra verpakking), ook wattenschijfjes plaats ik hier.


In het tweede laatjes bevinden zich mijn mascara's, oogpotloden, lipsticks en lipglosses en natuurlijk ook lippenbalsems.

Het middenste laatje bevat dan weer gezichtsverzorgingsproducten, gezichtsmaskertjes, anti-puistjessticks en een roller deo.


In het vierde laatje zie je niet veel, maar er zit toch veel in. Zoals je ziet zitten al mijn make-up verwijderdoekjes erin en je ziet ook 2 oogschaduwpaletjes. Wel onder het grijze kistje zit nog een groot palette en in het kistjes zit het VOL met oogschaduwtjes, mono, duo, quatro, alles gewoon. Ik had geen zin om ze zomaar bloot in het laatje te leggen want dat zou er nogal onordelijk uitzien , dus vandaar het kistje.


Het laatste laatje dan. Hier zitten alle haarproducten in; kleuring, borstels, serum, wax, haarlak, glosscreme, haarbandjes, speldjes, rollers...

Zo tot zover mijn stash. De producten van huisverzorging zijn niet bepaald van mijzelf maar staan in de badkamer. Ik hoop dat jullie het tof vonden om mijn stash een keertje te bekijken. Tot ziens!