vrijdag 18 maart 2011

99 Things (5)

Hey,
Vandaag de voorlaatste 99 Things-tag.

53. In de modder gespeeld

Om eerlijk te zijn ben ik op dit vlak een echte jongen. Ik ben niet bang om mijzelf vuil te maken, in tegendeel. In de modder spelen deed ik vroeger heel vaak en ik droom er ook van om ooit eens een moddergevecht te mogen doen. Zalig om zo eens lekker vies te worden :)

69. Een favoriet kinderspeeltje bijgehouden

Mijn lieve popje Liesje heb ik echt nog lang bewaard. Ik sliep er zelfs nog lang mee ook. Ik wou altijd een baby Annabel maar die vond mijn moeder te duur. Toch kon niemand mijn Liesje evenaren. Ik speelde altijd alsof het mijn kleine zusje was enzo. Ik vind het nu soms nog jammer dat ik ze niet meer heb.
Om jullie nog wat meer te vertellen, ik maakte vroeger ook zo een kampje als woonkamer, met dekentjes , stoelen en zo van die vloermatjes met cijfers op. Ik had er eens een nachtlampje ingezet, zo ene die heel erg verwarmd. Toen ik naar beneden ging, was ik die vergeten uit zetten en ze was omgevallen. Ik kwam terug boven en zag dat mijn pop Liesje al een beetje in de fik stond Ik was volledig in paniek en kreeg dat beetje vuur maar niet uit. Door dit voorval zit er nu nog steeds een bruine vlek op de vloer van het vuur, en er was een stukje uit Liesjes broekje gebrand.

78. Passagier geweest op een motor

Toen mijn vriendin met de motor kon rijden, heb ik eens een stukje bij haar achterop gezeten. Ik herinner me nog dat ik het echt rap vond gaan en steeds bang was dat we zouden vallen. Die keer had ik ook geen helm aan dus was het nog gevaarlijker. Ook ben ik eens met haar naar de stad geweest, deze keer met helm. Door de bobbels op de weg botsten we steeds met onze helmen tegen elkaar aan, wat ik best grappig vond.

84. Je foto in de krant

Ik ga dagelijks met de trein naar school en je kent het wel, in de winter is er altijd vertraging. Echt hatelijk bij zulke vriestemperaturen. Wel, ik wachtte boven op het perron op mijn vriendin die nergens te bespeuren was tot er een journalist van de krant mij vroeg of ik op een paar vragen wou antwoorden. Hij wou weten wat ik van de vertraging vond enzo en achteraf nam hij ook nog een 5-tal foto's. Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij mij zou kiezen om in de krant te publiceren maar ja hoor, de volgende dag stond ik in de krant, met foto! Iedereen die ik ken had het gezien, ik vond het best wel eens een toffe belevenis.

88. De waterpokken gehad

Iedereen krijgt die wel zeker als hij klein is? Wel ik dus ook. Ik heb er zelfs een foto van, ik met de waterpokken.

Binnen 2 dagen krijgen jullie de laatste 4 things te zien. Ben je benieuwd? Checkt dan zeker elke dag mijn blog en mis het niet!