zaterdag 19 maart 2011

Acrylnagels Homekit

Hoi,
Vandaag even een review over het acrylangelkitje van Fing'rs. Ik kocht dit onlangs omdat ik eens wou testen of dit echt goed zou werken of niet. Lees even mee.

Dit is het kitje. "Fing'rs Brush On Acrylic Gel". Nou, dat is wat ik moest hebben dus.


De verpakking is vrij klein en compact en alles zit erin wat je nodig hebt. Hier zien jullie even wat er allemaal inzit. (PS: Ik vergat het penseeltje mee te fotograferen, maar deze zit er uiteraard bij )

- Nagellijm
- Nagelvijl
- Alcohol voorbereiddoekjes
- Een bokkenpootje
- Witte nageltips
- Acrylvloeistof
- Acrylpoeder
- Penseeltje
- Potje om de vloeistof in te doen
- en de handleiding

Ik dacht dit zal wel lukken, alles wat ik nodig heb zit erin. Tot ik eraan begon. Om te beginnen was de nagellijm uitgehard, die kon ik dus niet gebruiken. De tips zijn niet echt goed qua grootte en je krijgt er ook niet zoveel. Het penseeltje vond ik ook niet zo handig werken... Ik had al een voorgevoel dat het ging mislukken. Toen de nagels klaar waren wou ik er een glanzende topcoat over doen maar dat ging niet omdat de poeder deze opslorpde ofzo waardoor het echt raar uitzien was. Nouja, ze zaten erop en dat ging nog lang zo blijven dacht ik...
Maar een paar dagen laten begonnen de nagels om de een of andere reden los te laten en kon ik er zo het laagje acryl af plukken. Tof zeg, had ik even voor zoiets doms een stuk of 18 euro betaald? Achja , we hebben het geprobeerd en waren niet overtuigd. Ik raad jullie dus niet aan om dit product zelf te kopen want het werkt echt niet!

Tot ziens!