donderdag 31 maart 2011

The Body Shop - Actie

Hey schatjes,
Sorry dat ik het jullie vandaag pas laat weten maar er was vandaag een actie in The Body Shop. Ik hoop dat jullie het op Beautyblog Astrid of Miss Lipgloss reeds konden lezen maar je kon dus een leeg flesje shampoo/douchegel ingeven in de winkel en je kreeg in de plaats een vol flesje van de Earth Lovers collectie gratis mee. Meer hoefde je echt niet te doen!

Je kan het al raden... Ik ging, als ware beautyliefhebber, met mijn voorraad lege flessen naar TBS in de buurt en zou niet voort gaan zonder een paar flesjes Earth Lovers. Earth Lovers is een douchegel die 100% biologisch afbreekbaar is, dit is dus wat het zo speciaal maakt. Ik heb er twee kunnen bemachtigen in volgende geuren : Pear & Lemongrass en Lemon & Thyme. Ik kan jullie alvast zeggen dat ze heerlijk ruiken maar een echte review volgt binnenkort.

Je had in totaal 7 soorten maar ik kon moeilijk van alle soorten vragen of ik eentje meekreeg naar huis. Ik moet andere mensen ook nog de kans gunnen om dit cadeautje te kunnen bemachtigen.

Misschien iets waar ik jullie wil doen opmerken. Toen ik in de winkel dus mijn flesjes ging halen mocht ik ook de petitie tekenen tegen seksuele uitbuiting. Dit kunnen ook jullie doen ONLINE, breng dus zeker een bezoekje aan de website van TBS :The Body Shop .

Tot morgen voor een nieuw beautybericht!