donderdag 7 april 2011

Als ik iets zeg, dan zeg jij?

Uitleg: Deze keer antwoordt de getagde persoon niet met zinnen, maar met foto’s. Het is ongelooflijk hoeveel ‘beelden’ kunnen vertellen, soms meer dan woorden. Als ik bijvoorbeeld de zin ‘Als ik warm zeg dan zeg jij:’ geef dan antwoord de getagde met een foto. Deze foto kan bijvoorbeeld een meisje op het strand zijn of een foto waarop een gezin gezellig voor een open haard zit. Het antwoord is bij elke persoon uniek. Je kan mijn gegeven zinnen anders interpreteren dan wat er bedoeld werd, maar dat maakt het net leuk!

Als ik warm zeg, zeg jij:
Als ik lekker zeg, zeg jij:

Als ik knap zeg, zeg jij:

Als ik schattig zeg, zeg jij:

Als ik leuk zeg, zeg jij:

Als ik favoriet zeg, zeg jij:

Als ik jurk zeg, zeg jij:

Als ik rood zeg, zeg jij:

Als ik mobiel zeg, zeg jij:

Als ik honger zeg, zeg jij:

Als ik saai zeg, zeg jij:

Als ik schitterend zeg, zeg jij:

Als ik bloggen zeg, zeg jij: