vrijdag 8 april 2011

Day 01 – Introduce yourself

Vandaag de eerste challenge namelijk mijzelf kort voorstellen. Hier gaan we!

Mijn naam is dus Delphine en ik ben een meisje van 18jaar. Ik verjaar op 16 oktober en ben geboren in het jaar 1992. Ik ga nu naar de hogeschool en volg toegepaste psychologie. Ik heb een vriendje namelijk Bjorn die 22 jaar is en werkt in een schrijnwerkerij. Samen zijn we al 9 maandjes happy together en we zijn zeker nog niet van plan er een einde aan te maken. We zijn samen sinds 25 Juni 2010. Mijn beste vriendjes en vriendinnetjes zijn Jolien, Valerie,Michelle, Cara en Aaron. Samen zijn met hen vind ik echt fantastisch! In de week ga ik dus naar school, maak ik taken en ga ik ook soms eens babysitten. Ik hou er namelijk van om met jonge kindjes bezig te zijn. In het weekend ga ik vooral uit of die ik iets samen met mijn vriend. Wanneer het goed weer is gaan ik en mijn vriend meehelpen op de boerderij en binnenkort ga ik ook leren autorijden.

Dit was alles dat ik jullie kon vertellen, indien je meer wil weten vraag dat dan gerust in de comments of stuur mij een mailtje. Ik zal zeker antwoorden en tot de volgende!