maandag 18 april 2011

Blistex Lip Massage

Hey girls,
Vandaag een artikeltje over mijn nieuwe lipbalsem van Blistex.
Ik weet niet of jullie reeds van het merk hebben gehoord maar Blistex is te koop in het Kruidvat. Ik kocht al eerder een lipbalsem van het merk en was er zeer tevreden van. Deze lip is echter net iets anders dan een normale lipbalsem. Hij heeft namelijk een silicone tipje met ribbeltjes in die als het ware je lippen masseren.

Ik bespreek even deze lipbalsem.
De lipbalsem heeft een blauw-groen kleur wat ik op zich wel mooi vind. Uiterlijk is er eigenlijk niets speciaals aan te merken. Het silicone tipje is voor mij niet echt een meerwaarde, de ribbeltjes zorgen naar mijn mening niet echt voor een speciaal gevoel en ook vond ik het nogal verspillend doordat je de lipbalsem eruit moet draaien en er nog veel op het tipje achterblijft. Dit raakt na een tijdje verstopt in het dopje en ja dan is het natuurlijk wel een beetje een vies boeltje. Qua geur is Blistex mijn favoriet. De geur is suikerachtig en ook de smaak is zo. Ik vind dit echt positief aan het merk. Naast dit alles geeft de lipbalsem ook een verfrissend gevoel. Dit zal voor ieder iets speciaals zijn dat hij of zij aangenaam of net niet al vinden. Ik vind het nogal tussen beiden, soms kan het prikkelende gevoel mij bekoren maar soms is het er me echt te veel aan. De lipbalsems van Blistex zijn goedkoop, de exacte prijs vind je terug in mijn shoplog artikel.

Tot de volgende!